ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
تاجيک‌ها با علي کريمي عکس يادگاري گرفتند
تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
چند بازيکن تاجيکستان پس از پايان ديدارشان با تيم ملي ايران با علي کريمي عکس يادگاري گرفتند.

پس از پايان ديدار دوستانه ايران و تاجيکستان که با شکست 6 بر يک تاجيک‌ها همراه بود، چند بازيکن اين تيم در راهروهاي ورزشگاه آزادي با علي کريمي عکس يادگاري گرفتند.

"محمد علي" يکي از بازيکنان تاجيکستان درباره اين بازي اظهار کرد: ما مي‌دانستيم که ايران تيم قدرتمندي است. البته انتظار نداشتيم که 6 گل بخوريم. اما شما بازيکنان قدرتمندي داريد و پيروزي حق ايران بود. مربي ما اصلا به ما توصيه نکرده بود که دفاعي بازي کنيم تا کمتر گل بخوريم. سعي داشتيم رو به جلو بازي کنيم و توانستيم يک گل هم بزنيم.

وي افزود: من در فوتبال ايران بازيکناني مثل علي دايي، مهدي مهدوي کيا و علي کريمي را مي‌شناسم. ايران يکي از قدرت‌هاي فوتبال آسيا است و براي ما باعث خوشحالي بود که امروز برابر ايران به ميدان رفتيم.

يکي از نکات جالب پس از پايان ديدار ايران و تاجيکستان اين بود که زماني که خبرنگاران قصد داشتند با بازيکنان تاجيکستان صحبت کنند به دليل همزباني اين بازيکنان با ايراني‌ها به نظر مي‌رسيد آن‌ها مشکلي براي صحبت کردن نداشته باشند اما به غير از يکي دو بازيکن، وقتي ساير تاجيک‌ها با درخواست خبرنگاران ايراني براي مصاحبه مواجه مي‌شدند، در پاسخ به اين سوال که آيا فارسي بلد هستيد مي‌گفتند "نه بلد نيستيم" و از مصاحبه کردن امتناع مي‌کردند!
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار های مفید وبلاگ نویسان